12 January 2009

~ aKu & sEsUaTu ~

Kekadang kita kena belajar satu benda dalam hidup..Kita hanya mampu untuk menyintai..Namun bukan bermakna kita akan memiliki.Bersyukurlah..kita diberi peluang & ruang untuk menyintai & dicintai.Thankz God..

Dalam kekecewaan mengejar cinta..percayalah dari saat e2 baru kita sedar akan kekuatan & kelemahan yang kita miliki andai e2 adlh cinta sejati yang kita curahkan!Semakin kita menangis semakin kita sedar banyak perkara dalam hidup yang xpernah kita rasa.Ada satu perkara yang mbezakan kita dengan orang lain. Benda 2 ada dlm diri kita..

Walau hakikatnya perkara 2 sakit sangat3 untuk kita tempuhi..Namun redhalah dgn apa yang ditakdirkanNya..Kerana sume 2 cukup mematangkan kita.Dari situlah kita membina kekuatan diri.Mungkin siapa tahu kita akan dihadiahkan pelangi yang sgt indah yang mampu buat kita tersenyum esoknya..

1 comment:

  1. tak semestinya org yg kita syg milik kita.. tak semestinya org yg sering mengucapkan kata cinta, syg, rindu dia inginkan kita...
    ooooo tidak.. kerana andai benar kata syg, cinta n rindu pd kita mesti dia akan usaha utk memiliki kita.....
    jgn turut kan sgt kata ht.. biarlah didik ht sederhana dlm smua perkara kerna apababila kita jatuh pati mampu tanganinya...
    ehehehhehehehhe

    ntah ape2 erk.. sori bebeh

    ReplyDelete